winkelwagen

winkelwagen is leeg

bekijk winkelwagen!

Klantenservice
E-mail: info@deurmatshop.be
Wij leveren alle soorten matten! Wordt uw mat niet vermeld in de online shop neem nu contact met ons op!
info@deurmatshop.be

Veel gestelde vragen

 
 

DEURMATTEN OP MAAT

Klik hier voor meer informatie voor uw deurmat op maat

De kosten voor het exact op maat snijden bedragen € 12,50
Wordt u deurmat vanaf een rol gesneden (coupage) wij hoeven dus maar 1x te snijden dan is dit gratis. De snijkosten worden ook altijd aangegeven in de winkelwagen.

 

 

LEVERTIJD/BEZORGING

De meeste deurmatten hebben wij op voorraad en kunnen wij dus razendsnel leveren. U kunt de te verwachten leverdag altijd even navragen info@deurmatshop.be!

 

365 DAGEN RETOURGARANTIE

 

HOE WERKT DE 365 DAGEN RETOURGARANTIE?

Niet tevreden over uw product dan kunt u rustig aan doen om het te retourneren, we hanteren nl. een 365 dagen retourgarantie, de producten moeten hiervoor wel ongebruikt zijn. Neem even contact met ons op via info@deurmatshop.be om uw producten terug te sturen.

 

 

Verzend-, verpakking-, administratiekosten
*GRATIS BEZORGD 

De verzend-, verpakking-, administratiekosten zijn gratis bij bestelling vanaf € 50,-.  Onder € 50,- bedragen deze (€ 6,- incl. btw).  

Helaas kunnen we deze verzendkosten niet voor onze rekening nemen wanneer pakketten groter dan 170 cm of zwaarder dan 30 kg zijn

Bij deze bestellingen nemen we altijd eerst contact met je op i.v.m. de extra verzendkosten.

Vind je deze kosten te hoog dan mag je je bestelling altijd annuleren en betalen we het bedrag direct aan je terug.

 

Ik wil de factuur gaan betalen wat is jullie bankrekeningnummer?

U kunt de factuur over maken op bankrekeningnummer Rabo 1322.92.009  Iban: NL40 RABO 0132 2920 09    Bic: RABONL2U t.n.v. Gooodz o.v.v. factuurnummer.

 

hoe moet ik de deurmat onderhouden?

Dit is per mat verschillend voor vragen kunt u contact opnemen met info@deurmatshop.be

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen wat nu?

Stuur een e-mail naar info@deurmatshop.be dan kijken wij het voor u na waar uw bestelling is.

 

Ik wil mijn bestelling graag retouneren, wat is jullie

retouradres?

Neem eerst even contact met ons info@deurmatshop.be op over het retouneren van uw bestelling? 

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling/aflevering/deurmat?

Stuur direct een e-mail naar info@deurmatshop.be wij helpen u direct met het zoeken naar een oplossing voor uw klacht!
Service staat bij ons hoog in het vaandel dus wij gaan ervan uit dat we de klacht naar uw wensen wordt opgelost, mocht dit niet het geval zijn neem dan direct contact op met info@deurmatshop.be.
Bekijk ook onze beoordelingen op Kiyoh (onafhankelijke klantbeoordelingen)